Strona korzysta z plik�w cookies w celu realizacji us�ug zgodnie z Polityk� Plik�w Cookies. Mo�esz okre�li� warunki przechowywania lub dost�pu do plik�w cookies w Twojej przegl�darce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:


Capgemini Polska
poszukuje osób na stanowiska:


Sii Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:


Zone IT Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Biznes, branża IT
Nowa odsłona promocji "Internet bez VAT" Netii
PDF
02.03.2011.

NetiaMaksymalnie obniżona opłata aktywacyjna, router Wi-Fi za 1 zł i krótszy, 12-miesięczny okres umowy terminowej przy zakupie pakietu usług, to dodatkowe korzyści dla nowych klientów Netii w promocji „Internet bez VAT II”.


Promocja „Internet bez VAT II” rusza już 1 marca 2011 i wprowadza dodatkowe korzyści dla użytkowników domowych oraz klientów biznesowych z sektora małych i średnich firm.


Wszyscy klienci indywidualni, którzy podpiszą umowy w ramach promocji „Internet bez VAT II” mogą otrzymać router Wi-Fi za złotówkę. Dodatkowo opłata aktywacyjna dla osób deklarujących korzystanie z e-faktury została maksymalnie obniżona i wyniesie tylko 1 zł.


W nowej odsłonie promocji Netii wybierając pakiet Internet z jednym z ryczałtowych planów telefonicznych (Wieczory i Weekendy, Non Stop, Non Stop Świat) można zawrzeć umowę na 12 miesięcy, czyli dwukrotnie krótszą niż standardowo, i cieszyć się abonamentem obniżonym o wartość podatku VAT przez cały okres trwania umowy. Ceny dostępu do Internetu wynoszą wtedy: 40,57 zł (do 2 Mb/s lub do 4 Mb/s); 48,70 zł (do 6 Mb/s lub do 8 Mb/s); 56,83 zł (do 20 Mb/s lub do 10 Mb/s). Plany telefoniczne kosztują od 40,57 zł do 56,83 zł (wszystkie ceny brutto).

 

Dodatkowo użytkownicy, którzy zamówią przez Internet lub telefon pakiety z taryfami Non Stop/Non Stop Firma lub Non Stop Świat otrzymają bon zakupowy o wartości 100 zł.


Niższy abonament w ofercie na samą usługę dostępu do Internetu obowiązuje od 5 miesięcy (dla technologii BSA i WiMAX) do 10 miesięcy w pozostałych technologiach i w okresie promocyjnym wynosi od 40,57 zł do 56, 83 zł a następnie od 49,90 zł do 69,90 zł.

 

***

 

Netia jest wiodącym alternatywnym operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym m.in. usługi głosowe oraz szerokopasmowego Internetu klientom indywidualnym i biznesowym. Działa na bazie własnej infrastruktury oraz sieci TP.

 
LED wkracza na salony
PDF
02.03.2011.

SamsungRuszyła kampania Samsung „LED Salonowy”. Jej celem jest wsparcie sprzedaży telewizorów Samsung LED TV oraz umocnienie pozycji tego producenta na rynku telewizorów LED w Polsce.

Hasło przewodnie kampanii to „LED Salonowy – władca płynności”. Tym, co wyróżnia Samsung LED TV serii 8, jest innowacyjny standard płynności i czystości odwzorowania ruchu – Clear Motion Rate. Te właśnie cechy obrazuje film, którego bohaterami są młode lwy. I nie była to komputerowa animacja, tylko sceny nagrane z udziałem dzikich zwierząt. Ekipa produkująca spot stanęła przed sporym wyzwaniem. Plan zdjęciowy wymagał specjalnych przygotowań, ponieważ zjawiły się na nim dwa lwiątka – Sara i Leon. O dobre samopoczucie aktorów dbał zespół treserów i opiekun lwów – Ludvik Berousek, który prowadzi hodowlę zwierząt występujących w filmach. Młode lwy będzie można zobaczyć na stronie internetowej www.ledsalonowy.pl oraz na telewizorach w punktach sprzedaży.

Zaawansowana technologia Clear Motion Rate 800 Hz oraz smukły design telewizorów Samsung LED TV serii 8 będą komunikowane w działaniach z zakresu ATL, BTL i PR. Samsung LED TV pojawi się też w reklamach prasowych, online i na outdoorze. Działania ATL będą prowadzone również we współpracy z producentem mebli Kler. Na potrzeby wspólnie prowadzonego konkursu na stronie internetowej pojawi się aplikacja, dzięki której będzie można umeblować wirtualny salon. Autorzy czterech najciekawszych aranżacji umeblują wnętrza swoich domów meblami z kolekcji Kler.

Za strategię kampanii „LED Salonowy” odpowiada Red8 Communications Group.  Kreacją całości działań w Internecie zajmuje się agencja Red8 Digital/d. Genero, która odpowiada również za działania konkursowe. Materiały BTL przygotowała agencja Unlimited. Za działania public relations odpowiada agencja Euro RSCG Sensors, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

 
Bardzo dobre wyniki ATM S.A.: 402 mln zł przychodów i 21 mln zł zysku netto w 2010 roku
PDF
01.03.2011.

ATM S.A. opublikowała skonsolidowany raport za IV kwartał 2010 roku. Zarówno działalność telekomunikacyjna świadczona pod markami ATMAN i Telehouse.Poland, jak działalność w obszarze integracji systemów teleinformatycznych może zaliczyć miniony okres do bardzo udanych. Narastająco w całym roku ATM S.A. osiągnęła 402 mln zł skonsolidowanych przychodów i wypracowała 21 mln zł zysku netto. W związku z bardzo dobrymi wynikami Zarząd będzie rekomendował przeznaczenie części zysku za zeszły rok na wypłatę dywidendy.

Wypracowane przez ATM wyniki w IV kwartale 2010 roku były bardzo dobre, wykazując znaczne wzrosty w stosunku do roku poprzedniego. Spółka wypracowała ponad 155 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży i 10,36 mln zł zysku operacyjnego, co pozwoliło na podwojenie wyniku z analogicznego okresu 2009 roku.

Dobry wynik IV kwartału dopisał się do pomyślnych wyników poprzednich kwartałów roku. W efekcie grupa kapitałowa ATM osiągnęła w 2010 r. rekordowe przychody ze sprzedaży w wysokości 402 mln zł. Dzięki temu zostały także zanotowane rekordowe zyski z działalności operacyjnej w wysokości ponad 33 mln zł, prawie dwukrotnie większe niż w roku 2009. O 117% wzrósł także roczny zysk netto w stosunku do roku poprzedniego, osiągając wartość ponad 21 mln zł. Bardzo dobre wyniki roku 2010 cieszą tym bardziej, że koniunktura w teleinformatyce w minionym roku nie była imponująca, a dopiero rok 2011 zapowiada się pod tym względem bardzo obiecująco.

„Szczególnie dobre wyniki 2010 roku pozwalają nam na zaproponowanie Walnemu Zgromadzeniu Spółki przeznaczenie części zysku za zeszły rok na wypłatę dywidendy. Zgodnie z polityką dywidendy powinno to być 0,23 zł na jedną akcję, co daje łączną wartość dywidendy w wysokości 8 358 969,12 zł” – powiedział Tadeusz Czichon, wiceprezes zarządu ATM S.A. „Jednakże w przypadku pogorszenia się sytuacji na rynkach finansowych i utrudnieniach w pozyskaniu finansowania inwestycji możliwa jest zmiana tej decyzji i rekomendacja przeznaczenia całego zysku za rok 2010 na kapitał rezerwowy Spółki” – dodał Tadeusz Czichon.

Skonsolidowane wyniki finansowe ATM S.A.

[dane w tys. PLN]

2010

2009

Zmiana

Przychody ze sprzedaży

401 837

286 463

40%

Zysk operacyjny

33 471

16 878

98%

Zysk netto

21 453

9 868

117%

EBITDA

56 284

36 606

54%


Wiodąca pozycja na polskim rynku kolokacji i hostingu

W całym 2010 roku ATM S.A. osiągnęła z działalności telekomunikacyjnej ponad 116 milionów przychodów i wypracowała 15,87 miliona zysku operacyjnego (w 2009 roku: 90,37 mln zł przychodów i 13,98 mln zł zysku operacyjnego), co pozwala zaliczyć należącego do ATM operatora telekomunikacyjnego do grona największych podmiotów w Polsce świadczących usługi telekomunikacyjne dla biznesu.

W minionym roku na szczególną uwagę zasługuje wzrost o 37% liczby klientów w centrach danych ATM co przełożyło się na 36% wzrost przychodów z usług kolokacji i hostingu. Było to możliwe dzięki skutecznie prowadzonej polityce inwestycyjnej w budowę i wyposażenie centrów danych oraz zgodnej z założonym harmonogramem sprzedaży usług w obiekcie Telehouse.Poland. W IV kwartale 2010 roku rozpoczęta została budowa nowej serwerowni F3 w kampusie ATMAN-Grochowska. Obiekt ten będzie jedną z najbardziej nowoczesnych serwerowni o powierzchni ponad 2200 m2 brutto, która sukcesywnie będzie wyposażana dla nowych klientów. W planach na 2011 rok jest także oddawanie do użytku klientów kolejnych modułów centrum danych Telehouse.Poland.

Przeprowadzenie planowanych na ten rok inwestycji powiększy zasoby ATM S.A. w serwerowniach do 8100 m2 brutto, co stanowi wzrost o ponad 150% w stosunku do powierzchni aktualnie wykorzystanej. To także spowoduje, że ATM stanie się niekwestionowanym liderem polskiego rynku usług kolokacji i hostingu, a także jednym z największych podmiotów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Bardzo dobry IV kwartał i cały 2010 rok w działalności integratorskiej

Rok 2010 był okresem przełomowym w działalności związanej ze świadczeniem usług integracji systemów teleinformatycznych. Po raz pierwszy w historii ATM ten segment operacyjny przynosił stabilne, wysokie przychody i zyski przez wszystkie kwartały roku, generując nie tylko 78% wszystkich przychodów ze sprzedaży, ale przede wszystkim 57% skonsolidowanego zysku operacyjnego (ponad 19 mln zł). Niewątpliwie istotny wpływ na tak dobre wyniki miała realizacja największego kontraktu realizowanego przez ATM Systemy Informatyczne (OST 112), ale jednocześnie pozostałe spółki z grupy ATM doskonale sobie radziły na rynku także w ramach realizacji mniejszych kontraktów.

Czwarty kwartał roku pod tym względem nie odbiegał od pozostałej części roku. W stosunku do czwartego kwartału roku 2009 przychody zostały podwojone, a zysk z działalności operacyjnej wzrósł o 88%. W całym roku działalność integratorska przyniosła rekordowe 312 mln zł przychodów ze sprzedaży poprawiając wynik poprzedniego roku o 63%, a zysk operacyjny został prawie potrojony.
Za ponad 83% przychodów z działalności integratorskiej były odpowiedzialne dwie największe spółki, tj. ATM SI i KLK. Na uznanie zasługują także spółki inONE i Sputnik Software, które wypracowały łącznie ponad 3 mln zł zysku.

Największym kontraktem integratorskim realizowanym w 2010 roku była budowa Ogólnopolskiej Sieci Teleinformatycznej na potrzeby obsługi numeru alarmowego 112 (OST 112). Projekt ten, realizowany w części integratorskiej przez ATM SI, jest rozłożony na lata 2010-2011 i przebiega zgodnie z założeniami oraz przyjętym harmonogramem.

ATM S.A. jest spółką teleinformatyczną, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pod marką ATMAN świadczy usługi telekomunikacyjne dla przedsiębiorstw i instytucji w oparciu o własne sieci światłowodowe i centra danych. Najważniejsze składniki oferty ATM to: dostęp do Internetu, szerokopasmowa transmisja danych oraz usługi kolokacji i hostingu. Spółka świadczy także usługi telefoniczne oraz outsourcingu telekomunikacyjnego. Głównymi odbiorcami usług są operatorzy telekomunikacyjni, media tradycyjne i portale internetowe oraz firmy z sektora finansowego, handlowego i przemysłowego.

Pozostałe spółki grupy kapitałowej ATM S.A. świadczą usługi głównie w zakresie integracji systemów teleinformatycznych, specjalizując się: w projektowaniu i budowie sieci transmisji danych wraz z systemami do zarządzania i monitoringu sieci, w budowie centrów danych i złożonych systemów informatycznych oraz w produkcji i wdrażaniu oprogramowania aplikacyjnego.

 
Firma HTC nagrodzona przez gsma w kategorii producent roku 2011
PDF
27.02.2011.

Firma HTC, międzynarodowy lider projektowania urządzeń mobilnych, została uhonorowana przez GSMA nagrodą ‘Producent roku 2011’ podczas ceremonii Global Mobile Awards w Barcelonie. Nagroda stanowi podsumowanie dokonań firmy HTC, która wprowadziła na rynek bogate porfolio nowoczesnych smartfonów, takich jak HTC Desire. HTC zostało wybrane spośród trzech finalistów, wśród których znalazł się też Apple i Samsusng.

"Zaszczytem dla nas jest uznanie branży za rozwój i sukces, jaki odnieśliśmy w ostatnim roku. Tysiące ludzi w HTC pracuje nad stworzeniem intuicyjnych smartfonów, z których jesteśmy znani. Ta nagroda jest miarą ich pasji i poświęcenia." - powiedział Peter Chou, CEO, HTC Corporation. "Nagroda ta należy się też milionom klientów na świecie, którzy używają naszych telefonów i inspirują nas każdego dnia do tworzenia innowacyjnych produktów. Składam szczere podziękowania i gratulacje wszystkim klientom, partnerom i pracownikom HTC na całym świecie."

Jurorzy GSMA argumentowali, że “firma HTC zbudowała swoją pozycję od zera, prezentując świeże spojrzenie na markę i marketing, oferując szerokie portfolio produktów z różnymi platformami. Okazała się sprawdzonym i wyjątkowo popularnym producentem telefonów. Doskonała komunikacja i dobry serwis klienta sprawiają, że ta nagroda naprawdę im się należy."

W przeszłości HTC nagrodzono za najlepszy telefon mobilny roku 2010 - HTC Hero.
 
W gronie jurorów przyznających nagrody GSMA zasiadają znani analitycy, konsultanci, operatorzy komórkowi, naukowcy i inni przedstawiciele branży telekomunikacyjnej. Więcej informacji o nagrodach 2011 GSMA Global Mobile można znaleźć na stronie - http://www.globalmobileawards.com
 
Już 200 000 gości odwiedziło Centrum Nauki Kopernik
PDF
23.02.2011.

SamsungCałoroczna, darmowa wejściówka do CNK dla 2 osób ufundowana przez Samsung nagrodą dla 200 tysięcznego zwiedzającego   

22 lutego br., liczba wizyt w otwartym niespełna 4 miesiące temu Centrum Nauki Kopernik przekroczyła próg 200 tysięcy. Zwiedzający, którzy nabyli rekordowy bilet, otrzymali niezwykłą nagrodę ufundowaną przez firmę Samsung, sponsora strategicznego CNK. Na szczęśliwców czekał darmowy voucher umożliwiający wejście do Centrum dla dwóch osób na 2011 rok.  

22 lutego br., w Centrum Nauki Kopernik padła rekordowa liczba odwiedzin. Do cieszącego się wielkim zainteresowaniem Centrum wszedł 200-tysięczny zwiedzający. Historycznego wejścia dokonała rodzina państwa Wiszniewskich z Radomia. W CNK czekała na nich miła niespodzianka ufundowana przez sponsora strategicznego Centrum, firmę Samsung Electronics. Najmłodsi członkowie rodziny Wiszniewskich - Wojtek i Edyta, odebrali darmowy voucher dla 2 osób umożliwiający zobaczenie wszystkich odbywających się w CNK wystaw i pokazów w 2011 r.

Od Wielkiego Wybuchu, czyli oficjalnego otwarcia Centrum Nauki Kopernik, minęły już 4 miesiące. Interaktywna ekspozycja Centrum nadal cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem zwiedzających. Samsung, jako sponsor strategiczny i technologiczny, z pełnym zaangażowaniem wspiera wszelkie inicjatywy CNK. Teatr Robotyczny, którego patronem jest marka, to stały element galerii „Korzenie cywilizacji” – unikatowej na skalę europejską ekspozycji łączącej nauki ścisłe z humanistyką.

 
<<  start < poprz. 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 1216 - 1224 z 1386




mobile-fuck-videos